Eesti keel 3. klassile, e-tund

Õpiku autorid
Annika Markson, Kärt NormannÜlesannetekogu autorid
Annika Markson, Kärt NormannKirjastus
Kuulub paketti
Hakka kasutama!

-
Õppekomplektis on 136 peatükki ja õpetaja ülesannetekogus 0 ülesannet.
-
Õpiku autorid
Annika Markson, Kärt Normann -
Ülesannetekogu autorid
Annika Markson, Kärt Normann -
Aine
Eesti keel -
Klass
3. -
Kirjastus
Avita -
Õppekava
Üldhariduse riiklik õppekava -
Kuulub paketti
-
Hakka kasutama!
või loo konto
E-tund on elektrooniline õpetajaraamat, mis aitab õpetajal tunni ette valmistada, tundi anda ja sellest kokkuvõtte teha. E-tund sisaldab põhjalikult kavandatud tundi koos rohke näitliku materjaliga (videod, kuulamispalad, fotod, animatsioonid, laulud, joonised jm).
See hõlmab tunni näidisülesehitust koos ajaliste soovitustega iga tunniosa jaoks, metoodilist materjali, õpikut ja töövihikut, tunni kokkuvõtet, integratsiooniviiteid ning lisamaterjali õppetöö diferentseerimiseks. Muidugi ei puudu sellest ka töölehed, kordamisülesanded, mängud ega lisalugemissoovitused nii õpilastele kui ka õpetajale. Lisaväärtuse annavad kontrolltööd koos vastustega.
Laulud ja animatsioonid aitavad keelereegleid kergemini meelde jätta ning kuulamisülesannete abil harjutavad õpilased keskendunult kuulama. Igas kuus on ka üks arutlustund, mille juhatab sisse audio- või videomaterjal. Arutlustund koos kuulamisülesandega on saadaval ainult õpetajaraamatus. 3. klassi e-tunnis on videod, mis lihtsustavad kirjandusteemade omandamist.
Nädalas on kuus e-tundi, aastas kokku 210 tundi.
1. Mis on keel ja kirjandus?
Järg |
Peatükk |
---|---|
1.1. |
I osa. Sissejuhatus õppeaastasse
Tasuta tutvumiseks! |
1.2. | Leelo Tungla luuletused |
1.3. | Mis on kirjandus? |
1.4. | Mis on keel? |
1.5. | Kõnekeel ja kirjakeel |
1.6. | Miks on vaja õigesti kirjutada? |
2. Kuidas juttu lugeda?
Järg |
Peatükk |
---|---|
2.1. | Kuidas juttu lugeda? (1) |
2.2. | Kuidas juttu lugeda? (2) |
2.3. | Kuidas juttu lugeda? (3) |
2.4. | Suur algustäht |
2.5. | Liiv ja ahvid (1) |
2.6. | Liiv ja ahvid (2) |
3. Kuidas lugu ümber jutustada?
Järg |
Peatükk |
---|---|
3.1. | Tsatsiki ise (1) |
3.2. | Tsatsiki ise (2) |
3.3. | Tsatsiki ise (3) |
3.4. | Kuidas lugu ümber jutustada? (1) |
3.5. | Kuidas lauset lõpetada? |
3.6. | Kuidas lugu ümber jutustada? (2) |
4. Millest lugu koosneb?
Järg |
Peatükk |
---|---|
4.1. | Viplala lood (1) |
4.2. | Viplala lood (2) |
4.3. | Millest lugu koosneb? |
4.4. | Kuidas loo sisu üles ehitada? |
4.5. | Nimetused |
4.6. | Arutlustund. Teistele ma ennast kiidan |
5. Millistest osadest koosneb tekst?
Järg |
Peatükk |
---|---|
5.1. | Aus rahandusminister (1) |
5.2. | Aus rahandusminister (2) |
5.3. | Sisu jaotamine osadeks (1) |
5.4. | Kuidas me sõnu muudame? |
5.5. | Karu liitub Feisbukiga |
5.6. | Sisu jaotamine osadeks (2) |
6. Millega juttu alustada ja lõpetada?
Järg |
Peatükk |
---|---|
6.1. | Targa tarbimise nädal |
6.2. | Esimene tüli (1) |
6.3. | Jutu algus ja lõpp |
6.4. | Nimisõna |
6.5. | Esimene tüli (2) |
6.6. | Loodusega koos |
7. Kuidas jutustada minavormis?
Järg |
Peatükk |
---|---|
7.1. | Noa laev (1) |
7.2. | Tegusõnad |
7.3. | Tegusõnad (2) |
7.4. | Jutustamine minavormis |
7.5. | Noa laev (2) |
7.6. | Noa laev (3) |
8. Kuidas raamatut tutvustada?
Järg |
Peatükk |
---|---|
8.1. | Nutika tuvi lugu |
8.2. | Lugemiskontroll |
8.3. | Võtame loo lühidalt kokku |
8.4. | Lihtlause |
8.5. | Kuidas raamatut tutvustada? |
8.6. | Valmimeister Aisopos |
9. Millal toimuvad loo sündmused?
Järg |
Peatükk |
---|---|
9.1. | Koit ja Hämarik |
9.2. | Kordamine. Muistendid |
9.3. | Kontrolltöö |
9.4. | Tegusõna. Olevik ja minevik |
9.5. | Lenni ja Tallinn |
9.6. | Sündmuste toimumise aeg |
10. Kuidas lavastada näidendit?
Järg |
Peatükk |
---|---|
10.1. | Vapper Keefir (1) |
10.2. | Vapper Keefir (2) |
10.3. | Tegelaste kõne näidendis |
10.4. | Loetelu |
10.5. | Kuidas näidendit lavastada? (1) |
10.6. | Kuidas näidendit lavastada? (2) |
11. Millest kõnelevad tegelased?
Järg |
Peatükk |
---|---|
11.1. | Lavakujundus |
11.2. | Tom Gatesi äge maailm (1) |
11.3. | Liidame lauseid |
11.4. | Tegelaste kõne |
11.5. | Tom Gatesi äge maailm (2) |
11.6. | Ootamatu lõpplahendus ehk puänt |
12. Kes lugu jutustab?
Järg |
Peatükk |
---|---|
12.1. | Minu ema on võimatu |
12.2. | Erinevad vaatenurgad (1) |
12.3. | Erinevad vaatenurgad (2) |
12.4. | Koma lauses |
12.5. | Luuletused ilmast |
12.6. | Arutlustund |
13. Kuidas kirjeldada?
Järg |
Peatükk |
---|---|
13.1. | Mõttekoguja |
13.2. | Omadussõnad |
13.3. | Kirjeldamine |
13.4. | Sõnavara |
13.5. | Vastandtähendusega sõnad |
13.6. | Tulipunane vihmavari |
14. Kordamine. Jõuluaeg
Järg |
Peatükk |
---|---|
14.1. | Mina, Amber Brown |
14.2. | Kordamine. Amber Brown teeb jõulukinke |
14.3. | Kordamine. Pakime kingitusi |
14.4. | Suur päkapikuraamat |
14.5. | Päkapikkude levik Eestis |
14.6. | Arutlustund. Eestlaste jõulukulutused |
15. Kordamine. Uus aasta
Järg |
Peatükk |
---|---|
15.1. | Jõululuuletused |
15.2. | Ballett |
15.3. | Ballett „Pähklipureja“ |
15.4. | An Leyseni jutustus „Pähklipureja“ |
15.5. | Uus aasta |
15.6. | Kordamine |
16. Mis on sündmustik?
Järg |
Peatükk |
---|---|
16.1. | Väike nõid (1) |
16.2. | Väike nõid (2) |
16.3. | Väike nõid (3) |
16.4. | Loo tegevustik ehk sündmustik (1) |
16.5. | Lugemiskontroll ja asesõnad |
16.6. | Loo tegevustik ehk sündmustik (2) |
17. Kuidas lisada loole põnevust?
Järg |
Peatükk |
---|---|
17.1. | Nukitsamees (1) |
17.2. | Nukitsamees (2) |
17.3. | Käändsõnad (1) |
17.4. | Käändsõnad (2) |
17.5. | Kuidas lisada loole põnevust? |
17.6. | Piltlikud väljendid |
18. Kuidas kirjeldada tegelast või eset?
Järg |
Peatükk |
---|---|
18.1. | Cosette (1) |
18.2. | Cosette (2) |
18.3. | Kuidas kirjeldada tegelast või eset? (1) |
18.4. | Kuidas kirjeldada tegelast või eset? (2) |
18.5. | Kordamine. Etteütlus |
18.6. | Samatähenduslikud sõnad |
19. Mis on tegevuskoht?
Järg |
Peatükk |
---|---|
19.1. | Vilgukivioru Tonje (1) |
19.2. | Kuidas juhatada teed? |
19.3. | Vilgukivioru Tonje (2) |
19.4. | Tegevuskoht |
19.5. | Sisse-, sees- ja seestütlev kääne |
19.6. | Kordamine ja tarbetekst |
20. Kirjeldame tegevuskohta
Järg |
Peatükk |
---|---|
20.1. | Väike rüütel Rikardo |
20.2. | Alale-, alal- ja alaltütlev kääne |
20.3. | Kordamine |
20.4. | Käänamise kontrolltöö |
20.5. | Kirjeldame tegevuskohta. Omadussõnad |
20.6. | Kirjeldame tegevuskohta. Tegusõnad |
21. Tegelaste tunded
Järg |
Peatükk |
---|---|
21.1. | Salaaed (1) |
21.2. | Tegelaste tunded (1) |
21.3. | Tegelaste tunded (2) |
21.4. | Kaasa- ja ilmaütlev kääne |
21.5. | Salaaed (2) |
21.6. | Arutlustund. Sõprus |
22. Seosed tekstis
Järg |
Peatükk |
---|---|
22.1. | „Nukitsamehe“ lugemiskontroll |
22.2. | Veel üks Lotte (1) |
22.3. | Veel üks Lotte (2) |
22.4. | Täishäälikute pikkus |
22.5. | Suluta kaashäälikute pikkus |
22.6. | Seosed tekstis |
23. Lisad
Järg |
Peatükk |
---|---|
23.1. | Töökava |
23.2. | Soovituslikud tervikteosed |
23.3. | Tagasiside |
23.4. | Impressum |