Mina ja majandus

Õpiku autorid
Tõlkija: Madis Vodja; Sisutoimetajad ja –täiendajad: Kristel Rannaääre, Urve Rannaääre; Kohandanud Eesti oludele ja põhikooli õppekavale vastavaks: Urve Rannaääre, Kristel Rannaääre, Elbe Metsatalu, Aljona Bostan; Keeletoimetaja: Ene Sepp; Autoriõigused: © Junior Achievement Eesti, 2013, 2016, 2018, 2020Ülesannetekogu autorid
Tõlkija: Madis Vodja; Sisutoimetajad ja –täiendajad: Kristel Rannaääre, Urve Rannaääre; Kohandanud Eesti oludele ja põhikooli õppekavale vastavaks: Urve Rannaääre, Kristel Rannaääre, Elbe Metsatalu, Aljona Bostan; Keeletoimetaja: Ene Sepp; Autoriõigused: © Junior Achievement Eesti, 2013, 2016, 2018, 2020Kirjastus
Kuulub paketti
Hakka kasutama!

-
Õppekomplektis on 27 peatükki ja õpetaja ülesannetekogus 14 ülesannet.
-
Õpiku autorid
Tõlkija: Madis Vodja; Sisutoimetajad ja –täiendajad: Kristel Rannaääre, Urve Rannaääre; Kohandanud Eesti oludele ja põhikooli õppekavale vastavaks: Urve Rannaääre, Kristel Rannaääre, Elbe Metsatalu, Aljona Bostan; Keeletoimetaja: Ene Sepp; Autoriõigused: © Junior Achievement Eesti, 2013, 2016, 2018, 2020 -
Ülesannetekogu autorid
Tõlkija: Madis Vodja; Sisutoimetajad ja –täiendajad: Kristel Rannaääre, Urve Rannaääre; Kohandanud Eesti oludele ja põhikooli õppekavale vastavaks: Urve Rannaääre, Kristel Rannaääre, Elbe Metsatalu, Aljona Bostan; Keeletoimetaja: Ene Sepp; Autoriõigused: © Junior Achievement Eesti, 2013, 2016, 2018, 2020 -
Aine
Majandus- ja ettevõtlusõpe -
Kirjastus
Junior Achievement Eesti SA -
Õppekava
Üldhariduse riiklik õppekava -
Kuulub paketti
-
Hakka kasutama!
või loo konto
JA Eesti majandusõppe programm „Mina ja majandus“ keskendub finantskirjaoskuse arendamisele, et aidata õpilastel mõista nende kui tarbijate rolli majanduses ning juhtida õpilasi tegema ratsionaalseid valikuid. Õpitakse tundma säästva majandamise põhimõtteid ja võimalusi, et tulla edukalt toime igapäevases majanduselus, teadvustatakse ressursside piiratust ning selle mõju majandusele ja kultuurile. Programmilised tegevused aitavad õpilastel otsida enda tugevaid ja arendamist vajavaid külgi ning suunavad neid külgi edasi arendama ja rakendama karjääri planeerimisel. Kuna elu koosneb valikutest, siis aidatakse õpilastel leida, mis valikud võivad olla head ja halvad ning mis tagajärgi võivad need valikud endaga kaasa tuua. Tundides käsitletu tähtsustab hariduse olulisust ja vajadust lõpetada põhikool ning jätkata õpinguid.
1. Sissejuhatus
Järg |
Peatükk |
---|---|
1.1. |
Eessõna
Tasuta tutvumiseks! |
1.2. | JA Eesti majandus- ja ettevõtlusõppe programmid |
2. Ainekava
Järg |
Peatükk |
---|---|
2.1. | JA Eesti majandusõppe programm „Mina ja majandus“ |
2.2. | Pädevused |
2.3. | Läbivad teemad |
2.4. | Ettevalmistus programmi elluviimiseks |
3. Õpetaja töökava: 1. teema
Järg |
Peatükk |
---|---|
3.1. | Sissejuhatus majandusõppesse |
4. Õpetaja töökava: 2. teema
Järg |
Peatükk |
---|---|
4.1. | Peeglike, peeglike |
4.2. | Põhitegevused |
4.3. | Lisategevused |
4.4. | Teema kokkuvõte ja tagasiside |
5. Õpetaja töökava: 3. teema
Järg |
Peatükk |
---|---|
5.1. | Vali oma edutee |
5.2. | Põhitegevused |
5.3. | Lisategevused |
5.4. | Teema kokkuvõte ja tagasiside |
6. Õpetaja töökava: 4. teema
Järg |
Peatükk |
---|---|
6.1. | Eelarve paika |
6.2. | Põhitegevused |
6.3. | Lisategevused |
6.4. | Teema kokkuvõte ja tagasiside |
7. Õpetaja töökava: 5. teema
Järg |
Peatükk |
---|---|
7.1. | Tark majandamine |
7.2. | Põhitegevused |
7.3. | Lisategevused |
7.4. | Teema kokkuvõte ja tagasiside |
8. Õpetaja töökava: 6. teema
Järg |
Peatükk |
---|---|
8.1. | Kus on risk? |
8.2. | Põhitegevused |
8.3. | Lisategevused |
8.4. | Teema kokkuvõte ja tagasiside |