
-
Õppekomplektis on 25 peatükki ja õpetaja ülesannetekogus 0 ülesannet.
-
Õppekomplekti tüüp
Õpetajaraamat -
Autorid
Pille Arnek, Kerli Ever -
Aine
Inimeseõpetus, varia -
Klass
1. klass, 2. klass -
Teose keel
Eesti keel -
Väljaandja
Avita -
Õppekava
Üldhariduse riiklik õppekava -
Kuulub paketti
—
Inimeseõpetuse e-tund põhineb teosel „Inimeseõpetuse õpik algklassidele” I osa (autorid Liina Haring, Marju Kõivupuu, Pille Arnek, Kerli Ever, Neeme Reest). Õpik on jagatud kuueks teemaplokiks. Esimeses käsitletakse õpilast ümbritsevat keskkonda: Eesti riik, ohutu liiklemine, üksi kodus ja õues, aeg ja ajataju. Teises teemaplokis räägitakse nendest, kes õpilast ümbritsevad: pere, sugulased, lemmikloomad; samuti käsitletakse pärilikkuse teemat ning koduga seonduvat. Kolmas teemaplokk on pühendatud tervisele. Neljas plokk pöörab tähelepanu suhetele iseenda ja teistega: emotsioonid, iseloom, suhtlemine, koostöö ja mäng, iseseisvus ja enesekindlus, aju areng, õppimisnõksud. Viiendas teemaplokis käsitletakse kodumaad nüüd ja vanadel aegadel: tutvustatakse Eestimaad, Eesti sümboleid, suuremaid rahvapidusid ning eestlaste elu vanasti. Viimane, kuues teemaplokk õpetab, kuidas ühiskonnas eakohaselt hakkama saada: raha kasutamine, asjade laenamine ja andmine, tarkade valikute tegemine, samuti antakse ülevaade lapse kohustustest ja õigustest. Teemaplokke raamivad lõbusad lood muistse kuninga seiklustest tänapäeva Setumaal.
Inimeseõpetuse e-tund sisaldab haaravat, rohkete piltide ja videotega materjali 35 ainetunniks. Siit leiab iga tunni põhjalikult koostatud näidisülesehituse koos ajaliste soovitustega, rohket illustratiivset materjali, taustainfot peamiste mõistete kohta ning ideid liikumispausideks. Õpetaja saab soovi korral ka ise materjali lisada ning teha sinna märkmeid.
1. Ettevalmistuseks õpetajale
Järg |
Peatükk |
---|---|
1.1. | Komplekti tutvustus. Abiks õpetajale |
2. Mis mind ümbritseb?
Järg |
Peatükk |
---|---|
2.1. | Me elame Eestis |
2.2. | Liiklus ja liiklemine |
2.3. | Liiklus. Ohutus tänaval |
2.4. | Liiklus. Ohutus sõidukis |
2.5. | Üksi kodus ja õues |
2.6. | Aeg ja ajataju |
3. Kes mind ümbritsevad?
Järg |
Peatükk |
---|---|
3.1. | Pere |
3.2. | Sugulased |
3.3. | Mina ja pärilikkus |
3.4. | Kodu |
3.5. | Lemmikloomad |
4. Minu ja teiste tervis
Järg |
Peatükk |
---|---|
4.1. | Minu tervis. Kuidas püsida terve? |
4.2. | Minu tervis. Kuidas hoiduda haigustest? |
4.3. | Tervis. Nutikad abivahendid |
5. Mida ma mõtlen, tunnen ja välja ütlen
Järg |
Peatükk |
---|---|
5.1. | Emotsioonid I |
5.2. | Emotsioonid II. Toimetulek emotsioonidega |
5.3. | Enese ja teiste tundmine, iseloom |
5.4. | Suhtlemine. Keel ja kehakeel |
5.5. | Mina ja teised. Koostöö ja mäng |
5.6. | Mina ise. Iseseisvus |
5.7. | Mida teha, et aju areneks hästi? |
5.8. | Õppimisnõksud |
6. Kodumaa nüüd ja vanadel aegadel
Järg |
Peatükk |
---|---|
6.1. |
Ilus Eestimaa
Tasuta tutvumiseks! |
6.2. | Eesti sümbolid I |