
-
Õppekomplektis on 59 peatükki ja õpetaja ülesannetekogus 0 ülesannet.
-
Õppekomplekti tüüp
Õpetajaraamat -
Autorid
Maire Aher, Terje Varul, Katrin Puik -
Aine
Eesti keel -
Klass
4. klass -
Teose keel
Eesti keel -
Väljaandja
Avita -
Õppekava
Riiklik õppekava 2011, Riiklik õppekava 2023 -
Kuulub paketti
—
Kati Lepa, Kristiina Orgla, Liisi Piitsa, Kaja Sarapuu, Lauri Vanamöldri ja Jaak Urmeti õppekomplekti juurde kuuluv e-tund. Animeeritud skeemid, tabelid jm illustratiivne materjal äratab huvi käsitletavate teemade vastu, aitab keelenähtusi paremini mõista ning hõlbustab õpetaja tööd. Õpetajale on abiks harjutuste ja kontrolltööde vastused.
4. klassi eesti keele e-tund sisaldab:
*175 ainetunni materjali;
*tunnikäigu kirjeldusi, metoodilisi soovitusi;
*animeeritud tabeleid ja skeeme, videoid jm illustratiivset materjali, mis aitab käsitletava teha paremini mõistetavaks;
*õpiku teemadega seotud filmiklippe, mille eesmärk on näidata, miks mõnikord kirjeldamine, kokkuvõtte tegemine vm tegevus ebaõnnestub, kuidas otsida infot või leida endale sobiv raamat;
*harjutuste vastuseid, mida saab kasutada nii enesekontrolliks kui ka tunnis ülesande lahendamisel;
*tööjuhendeid; õpetajale mõeldud taustainfot käsitletava teema kohta;
*rohkesti lisamaterjali: grammatikaharjutusi, kuulamis- ja lugemistekste, videoid, mille juurde kuuluvad ka töölehed;
*etteütlusi, kontrolltöid, ümberjutustuste tekste, kirjandite teemasid;
*lugemissoovitusi enesetäiendamiseks;
*töökava, mida saab alla laadida ja kohandada.
1. I. Raamatud on kõigile
Järg |
Peatükk |
---|---|
1.1. | Töökava |
1.2. | Õpetajale abiks |
1.3. |
Sissejuhatus õppeaastasse
Tasuta tutvumiseks! |
1.4. | Voldemar Miller, „Raamatud omavahel” |
1.5. | Kordame tähestikku |
1.6. | Raamatute maailm |
1.7. | Jüri Parijõgi, „Kui isa kinkis raamatuid” |
1.8. | Pealkirjad (1) |
1.9. | Pealkirjad (2) |
1.10. | Kuidas juttu lugeda |
1.11. | Louis Sachar, „Naerurull, piripill ja udupasun” |
1.12. | Nimed (1) |
1.13. | Nimed (2) |
1.14. | Reeli Reinaus, „Blogi” |
1.15. | Kuidas raamatut valida |
1.16. | Grigori Oster, „Karvased sõrmed” |
1.17. | Nimetused |
1.18. | Teeme tutvust kirjanikuga |
1.19. | Mikä Keränen, „Varastatud oranž jalgratas” |
1.20. | Loeme luuletusi |
1.21. | Peatüki kokkuvõte |
1.22. | Kontrolltöö |
2. II. Tarbetekstide kosmoses
Järg |
Peatükk |
---|---|
2.1. | Teabetekstide kosmoses. „Härra LugemisHull” |
2.2. | Teabekirjanduse liigid |
2.3. | Lucy ja Stephen Hawking, „Georg ja universumi salavõti” |
2.4. | Poolitamine |
2.5. | Markus Saksatamm, „Külaline saabub” |
2.6. | Sõnaraamatute kasutamine |
2.7. | Kuidas teabeteksti lugeda |
2.8. | Lühendid |
2.9. | Helju Rammo, „Oma arvamus” |
2.10. | Fakt ja arvamus |
2.11. | Ilmar Tomusk, „Johannese oratoorium” |
2.12. | Arvamuse avaldamine |
2.13. | Luuletusi muusikast ja kosmosest |
2.14. | Peatüki kokkuvõte |
2.15. | Kontrolltöö |
3. III. Lähme raamatukokku
Järg |
Peatükk |
---|---|
3.1. | Roald Dahl, „Matilda. Raamatuneelaja” |
3.2. | Raamatukogud |
3.3. | Juhan Saar, „Kaks hobust” |
3.4. | Õige keel ja ilus keel |
3.5. | Helilised ja helitud häälikud, rõhuliide -gi ja -ki |
3.6. | A. A. Milne, „Karupoeg Puhh” (1) |
3.7. | A. A. Milne, „Karupoeg Puhh” (2) |
3.8. | Helitu hääliku naabrid (1) |
3.9. | Helitu hääliku naabrid (2) |
3.10. | Kuidas raamatukogu kasutada |
3.11. | Lemony Snicket, „Ahastav algus” |
3.12. | Kaashäälikuühend (1) |
3.13. | Kaashäälikuühend (2) |
3.14. | Siiri Laidla, „Nõiatembud raamatukogus” (1) |
3.15. | Siiri Laidla, „Nõiatembud raamatukogus” (2) |
3.16. | i ja j õigekiri |
3.17. | Loeme luuletusi |
3.18. | Kordamine |
3.19. | Õppekäik raamatukokku |
3.20. | Kontrolltöö |
4. IV. Infot otsimas
Järg |
Peatükk |
---|---|
4.1. | Infot otsimas |
4.2. | Kalju Saaber, „Eesli silmanägemine” |