-
Õppekomplektis on 57 peatükki ning 1 ülesannet, millest 1 on õpikus ja 0 ülesannetekogus.
-
Õppekomplekti tüüp
Õpetajaraamat -
Autorid
Maire Aher, Terje Varul, Katrin Puik, Kärt Normann, Inga Kirs -
Aine
Eesti keel -
Klass
4. klass -
Teose keel
Eesti keel -
Väljaandja
Avita -
Õppekava
Riiklik õppekava 2023 -
Kuulub paketti
—
Avita eesti keele 4. klassi õppekomplekti (2024) juurde kuuluv e-tund. Animeeritud skeemid, tabelid jm illustratiivne materjal äratab huvi käsitletavate teemade vastu, aitab keelenähtusi paremini mõista ning hõlbustab õpetaja tööd. Õpetajale on abiks harjutuste ja kontrolltööde vastused.
4. klassi eesti keele e-tund sisaldab:
*175 ainetunni materjali;
*tunnikäigu kirjeldusi, metoodilisi soovitusi;
*animeeritud tabeleid ja skeeme, videoid jm illustratiivset materjali, mis aitab käsitletava teha paremini mõistetavaks;
*õpiku teemadega seotud filmiklippe, mille eesmärk on näidata, miks mõnikord kirjeldamine, kokkuvõtte tegemine vm tegevus ebaõnnestub, kuidas otsida infot või leida endale sobiv raamat;
*harjutuste vastuseid, mida saab kasutada nii enesekontrolliks kui ka tunnis ülesande lahendamisel;
*tööjuhendeid; õpetajale mõeldud taustainfot käsitletava teema kohta;
*rohkesti lisamaterjali: grammatikaharjutusi, kuulamis- ja lugemistekste, videoid, mille juurde kuuluvad ka töölehed;
*etteütlusi, ümberjutustuste tekste, kirjandite teemasid;
*kontrolltööde vastuseid;
*töökava, mida saab alla laadida ja kohandada.
1. Raamatuid on kõigile
Järg |
Peatükk |
|---|---|
| 1.1. | Töökava |
| 1.2. | Abiks õpetajale. E-tunni tutvustus |
| 1.3. |
Sissejuhatus õppeaastasse
Tasuta tutvumiseks! |
| 1.4. | Jüri Parijõgi, „Kui isa kinkis raamatuid“ |
| 1.5. | Kordame tähestikku |
| 1.6. | Raamatute maailm |
| 1.7. | Pealkirjad (1) |
| 1.8. | Pealkirjad (2) |
| 1.9. | Kuidas juttu lugeda? |
| 1.10. | Sanne Rooseboom, „Lahenduste ministeerium“ |
| 1.11. | Nimed (1) |
| 1.12. | Nimed (2) |
| 1.13. | Reeli Reinaus, „Täiesti tavaline perekond“ |
| 1.14. | Kuidas raamatut valida? |
| 1.15. | Grigori Oster, „Karvased sõrmed“ |
| 1.16. | Nimetused |
| 1.17. | Teeme tutvust kirjanikuga |
| 1.18. | Mikä Keränen, „Varastatud oranž jalgratas“ |
| 1.19. | Loeme luuletusi. Leelo Tungal |
| 1.20. | Teema kokkuvõte |
| 1.21. | Kontrolltöö ja lugemismuljed |
| 1.22. | Luuletuste esitamine |
2. Tarbetekstide kosmoses
3. Lähme raamatukokku
Järg |
Peatükk |
|---|---|
| 3.1. | Lugemiskokkuvõte (1. raamat) |
| 3.2. | Roald Dahl, „Matilda“ |
| 3.3. | Raamatukogud |
| 3.4. | Õige, selge ja ilus keel |
| 3.5. | Helilised ja helitud häälikud, rõhuliide ‑gi ja ‑ki |
| 3.6. | A. A. Milne, „Karupoeg Puhh“ (1) |
| 3.7. | A. A. Milne, „Karupoeg Puhh“ (2) |
| 3.8. | Helitu häälik kaashäälikuühendis (1) |
| 3.9. | Helitu häälik kaashäälikuühendis (2) |
| 3.10. | Kuidas raamatukogu kasutada? |
| 3.11. | Lemony Snicket, „Ahastav algus“ |
| 3.12. | Kaashäälikuühend (1) |
| 3.13. | Kaashäälikuühend (2) |
| 3.14. | Juhani Püttsepp, „Hobune, kes vedas jõuluõhtul lund“ (1) |
| 3.15. | „Hobune, kes vedas jõuluõhtul lund“ (2) |
| 3.16. | i ja j õigekiri |
| 3.17. | Loeme luuletusi |
| 3.18. | Kordamine |
| 3.19. | Õppekäik raamatukokku |
| 3.20. | Kontrolltöö |