Kordame koos!

26. nädal

23. nädal

60. Vaata aknast välja ja kirjelda ilma!

Räägi, kas praegu paistab päike, on pilves, sajab, puhub tuul, on soe või külm.

24. nädal

61. Kellega on tegu? Nimeta ja kirjelda!

Kindlasti kasuta õpitud sõnavara, millele osutavad pildil nooled.

62. Muuda lauseid! Kirjuta laused vihikusse!

Näiteks nii: Tänaval seisab auto. • Tänaval seisavad autod. Tänaval seisab kaks autot.

  1. Kooli ees seisab ratas
  2. Mul on sõber külas. 
  3. Laps jookseb tänaval. 
  4. Mul on laua peal üks asi
  5. Puuoksal istub lind
  6. Klassis on laud ja tool

25. nädal

63. Kellega on tegu? Nimeta ja kirjelda! Kindlasti kasuta õpitud sõnavara, millele osutavad pildil nooled.
64. E-ülesanne. Täida lüngad!

1. lendasid talveks lõunamaale. (Pääsuke)

2. Kaks istusid katusel. (kajakas)

3. on aeglased loomad. (Tigu)

4. puhkas päikese käes. (Rästik)

5. Kolm sõid metsa all marju. (Karu)

6. krooksusid jõe ääres. (Konn)

7. istusid korstna otsas. (Toonekurg)

26. nädal

65. Millal sa kasutad sõna tulen, millal sõna lähen?

Moodusta vähemalt neli näitelauset!

66. Sõnad on sassi läinud. Kirjuta laused vihikusse!
  1. peas Mul on värviline nokkmüts.
  2. sul sall kaelas? on Kas
  3. sõrmkindad Palun kätte! pane
  4. vihmakeebi võttis Poiss seljast.
  5. pani hommikul Teele jalga. kummikud

MÄNGIME!

Mis sõna on? 
​Üks õpilane tuleb klassi ette. Õpetaja annab talle paberil ühe sõna. Õpilane peab selle teistele selge häälega tagurpidi ette lugema (nt sõna õpik – kipõ). Kes arvab ära, mis sõnaga on tegu, saab ühe punkti. Järgmine õpilane saab uue sõna. Võidab see, kes saab kõige rohkem punkte. Võib mängida ühe või mitu ringi.