Mida me nendes tundides teeme?

Kolmas nädal

Mida me nendes tundides teeme?

31. Räägi sõbraga tunniplaanist!

A: Mis tunnid meil täna on?
B: Täna on meil … . Aga mis tunnid meil homme on?
A: Homme on meil … . Mis tund sulle kõige rohkem meeldib?
B: Mulle meeldib … . Selles tunnis me … (teeme mida?). Mis tund sulle meeldib?
A: Mulle meeldib … .
B: Miks sulle see meeldib?
A: Sest selles tunnis me … (teeme mida?).

Tuleta meelde!

32. Mis kell sa midagi teed?

  1. Mis kell sa tööpäeval ärkad?
  2. Mis kell sa nädalavahetusel ärkad?
  3. Mis kell sa kooli hakkad tulema?
  4. Mis kell sa täna koju jõuad?
  5. Mis kell su vanemad koju jõuavad?
  6. Mis kell sa õhtul magama lähed?

Jäta meelde ja kasuta: õppima

Jäta meelde ja kasuta!

ÕPPIMA

Täna õpime me loodusõpetuse tunnis, mis linnud Eestis elavad.

Eile õppisime me loodusõpetuse tunnis, kuidas metsas käituda.

ma õpin
​sa õpid
​ta õpib

me õpime
​te õpite
​nad õpivad

ma õppisin
​sa õppisid
​ta õppis

me õppisime
​te õppisite
​nad õppisid

ei õpi

ei õppinud

33. Kuula dialoogi. Lugege pinginaabriga!

Isa: Teele, kuidas sul täna koolis läks?
Teele: Mul läks koolis hästi. Ma õppisin, mis linnud Eestis elavad. Neid on nii palju!
Isa: On tõesti. Aga kas teil täna eesti keele tund oli?
Teele: Jah, oli küll. Eesti keeles õppisime me täna palju asju. Me lugesime ja rääkisime, kuidas metsas käituda.
Isa: See tundub küll põnev. Ka mina õppisin seda koolis.

34. Lõpeta laused!

  1. Täna on/oli mul esimene tund …
    ​Seal ma õpin/õppisin …
  2. Täna on/oli mul teine tund …
    ​Seal ma õpin/õppisin …
  3. Täna on/oli mul kolmas tund …
    ​Seal ma õpin/õppisin …
  4. Täna on/oli mul neljas tund …
    ​Seal ma õpin/õppisin …
  5. Täna on/oli mul viies tund …
    ​Seal ma õpin/õppisin …
  6. Täna on/oli mul kuues tund …
    ​Seal ma õpin/õppisin …