Peatükk 2.16 (Bioloogia 7. kl)

Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Ligipääs piiratud

Ligipääs õppesisule on piiratud. Sa ei ole Opiqusse sisse logitud.

Selle õpiku kasutamiseks on vaja kehtivat paketi „Erakasutaja”, „Erakasutaja kasutuslitsents õpikeskkonnas Opiq”, „Õpetaja 2022/23”, „Õpetaja 2023/24”, „Õpetaja 2023/24 – isiklik”, „Õpilane 2022/23”, „Õpilane 2023/24”, „Õpilane 2023/24 – isiklik” või „Õpilane 2023/24 - SOODUSHIND!” litsentsi. Paketiga tutvumiseks ja litsentsi tellimiseks kliki paketi linki.

Kui sul on kehtiv litsents, logi peatüki nägemiseks sisse.

Peatüki alateemad:

  1. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Võrdle roomajate, lindude ja imetajate ehitust. Märgi, keda tunnus iseloomustab.
  3. 2. Üldised tunnused. Märgi, keda väide iseloomustab.
  4. 3. Linnud on kohastunud lendama. Too näiteks kolm kohastumust ja kuidas need kohastumused lendamiseks kasulikud on.
  5. 4. Tee õige valik.
  6. 5. Lindude jalad ja nokad
  7. 6. Milliseid kohastumusi on veelindudel? Too näiteks üks veelind ja kaks kohastumust, mis aitavad tal vees hästi hakkama saada.
  8. 7. Milliseid kohastumusi on puudel elavatel imetajatel? Too näiteks üks imetaja, kes elab suure osa elust puudel, ja kaks kohastumust, mis aitavad tal seal edukalt toime tulla.
  9. 8. Too kolm näidet, milliseid kaitsekohastumusi on roomajatel ja kuidas iga kohastumus neid kaitseb.
  10. 9. Kirjuta, miks on linnud looduses tähtsad.
  11. 10. Kirjuta, miks on imetajad looduses tähtsad.
  12. 11. Kuidas inimene ohustab roomajaid, linde, imetajaid? Tee õige valik.
  13. 12. Kirjuta viis näidet, kuidas kaitstakse linde ja imetajaid.
  14. 13. Selgroogsete tähtsus inimesele
Palun oota