12. Kirjuta vihikusse kuuelauseline jutt „Tuul teeb nalja”!
Kirjuta vihikusse koomiksi iga pildi kohta üks lause. Kirjuta laused nii, et kokku tuleks üks jutt! Loe oma jutt kodus emale ja isale ette. Pärast seda näita neile õpikust koomiksit. Küsi neilt, kas sinu jutt ja pildid on sarnased või mitte.
13. Rühmatöö „Tuul teeb nalja”
Moodustage kolmeliikmelised rühmad. Jagage rollid: Teele, Ana, Rein. Tehke koomiksist „Tuul teeb nalja” näidend. Kui tahate, siis muutke natuke näidendi sisu, mõelge, mis edasi saab, mis veel võib juhtuda. Harjutage! Mängige oma näidend klassikaaslastele ette!
14. Jutustage koomiksi järgi!
Vaadake koomiksi pilte. Jutustage nende järgi (üks õpilane jutustab esimest pilti, teine jutustab teist pilti jne).
15. Paaristöö „Teemantluuletus”
Moodustage paarid. Õpetaja annab igale paarile suure paberi. Paberi keskele kirjutage teemantluuletus ühel teemal. Teema võib olla kevad, ilm, talv, päike, tuul, müts või midagi muud, mis on kevade ja ilmaga seotud. Joonistage plakatile pilte.
Mis on teemantluuletus?
Luuletus, mis koosneb viiest reast:
- Esimene rida – üks sõna (nimisõna). See näitab, millest või kellest luuletus räägib: kevad, ilm, päike, tuul, müts või mõni sõna, milles te omavahel kokku leppisite.
- Teine rida – kaks omadussõna selle asja, inimese, looma vms kohta.
- Kolmas rida – kolm tegusõna, mida see asi või keegi teeb.
- Neljas rida – neljast sõnast koosnev lause selle teema kohta.
- Viies rida – üks sõna või sünonüüm, mis kordab esimese rea sõna ja luuletuse sisu.
Luuletuse skeem:

16. Kodune töö
Loe kodus veel üks kord läbi koomiks „Tuul teeb nalja”. Vaata koomiksi pilte ja tuleta meelde, mida te nendest klassis rääkisite. Jutusta koomiksi põhjal lugu „Tuul teeb nalja”!