Kaheksandas peatükis räägime, kuulame, kirjutame ja loeme:
• liiklusreeglitest ja viisakast käitumisest õues
• naljakuust
• eksimisest, tee küsimisest ja juhatamisest
• sooja kevade rõõmudest
27. nädal
1. Räägi!

- Kus tegevus toimub, kas linnas või maal? Miks sa nii arvad?
- Mida inimesed pildil teevad? Nimeta viis tegevust!
- Mida sulle nendest tegevustest kõige rohkem teha meeldib? Miks?
2. Kuula ja loe luuletust! Millest see räägib
Mida tähendavad luuletuse kaks viimast rida? Miks vanemad peaksid torisema?
Kevade on tulnud
Jaan KaplinskiKevade on äkki tulnud,
lausa salamahti ja
teinud köögiakna all
lumelilled lahti ja
paisutanud Emajõe
üle perve luhale,
meelitanud lõunamaalt
linnuparved kohale,
teinud lapsed näljaseks,
laste riided poriseks.
Tore oleks kevade,
kui vanemad ei toriseks!

4. Loe lauseid ning räägi, kas need käivad ka sinu kohta või mitte!
- Mulle meeldib iga ilmaga õues käia.
- Kevadel kannan ma tihti kummikuid.
- Mulle ei meeldi rattaga sõita, kui puhub tugev tuul.
- Kevad on minu lemmikaastaaeg.
- Kevadel kannan ma peaaegu alati mütsi, sest ilma mütsita hakkab mu pea valutama.
- Vanemad ei luba mul varakevadel õhukesi kevadriideid kanda.
- Ma võin iga päev ise otsustada, mida ma selga panen.