Pääsy rajoitettu
Pääsy sisältöön on rajoitettu. Et ole kirjautunut Opiqiin.
Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Bioloogia gümnaasiumile õpetajale”, „Bioloogia gümnaasiumile õpetajale 2025/26”, „Bioloogia gümnaasiumile õpilasele”, „Bioloogia gümnaasiumile õpilasele 2025/26”, „Erakasutaja 2024/25”, „Erakasutaja 2025/26”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne”, „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”, „Õpilane 2025/26”, „Õpilane 2025/26 – isiklik”, „Õpilane 2025/26 SOODUSHIND”, „Õpilane 2025/26: eesti ja venekeelne”, „Õpilane 2025/26: eesti- ja venekeelne - isiklik” tai „Õpilane 2025/26: eesti- ja venekeelne - SOODUSHIND!”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.
Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu sisään katsoaksesi lukua.
Luvun alateemat:
- Miks ja kuidas kaitsta loodust?
- Looduse kaitsmise võimalused
- Looduse säilitamine
- Loodusressursse tuleb tarbida säästvalt
- Säästev areng
- Säästva arengu eesmärgid
- Looduse uurimine ja inimeste keskkonnateadlikkuse tõstmine
- Lisa. Tarbijad kui looduse kaitsjad
- Mõisted
Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Bioloogia gümnaasiumile õpetajale”, „Bioloogia gümnaasiumile õpetajale 2025/26”, „Bioloogia gümnaasiumile õpilasele”, „Bioloogia gümnaasiumile õpilasele 2025/26”, „Erakasutaja 2024/25”, „Erakasutaja 2025/26”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne”, „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”, „Õpilane 2025/26”, „Õpilane 2025/26 – isiklik”, „Õpilane 2025/26 SOODUSHIND”, „Õpilane 2025/26: eesti ja venekeelne”, „Õpilane 2025/26: eesti- ja venekeelne - isiklik” tai „Õpilane 2025/26: eesti- ja venekeelne - SOODUSHIND!”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.
Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu luvun katsomista varten sisään.