Учебный комплект (Eesti keel 4. klassi e-tund)

Eesti keel 4. klassile, e-tund

Тип учебного комплекта
Книга для учителя
Авторы
Maire Aher, Terje Varul, Katrin Puik
Издатель
Avita
Входит в пакет
  • В учебном комплекте параграфов: 177 и заданий: 0, из которых в учебнике: 0 и в сборнике заданий: 0.
  • Тип учебного комплекта
    Книга для учителя
  • Авторы
    Maire Aher, Terje Varul, Katrin Puik
  • Предмет
    Эстонский язык
  • Класс
    4 класс
  • Язык издания
    Эстонский язык
  • Издатель
    Avita
  • Учебная программа
    Государственная учебная программа 2011, Государственная учебная программа 2023
  • Входит в пакет

1. I. Raamatud on kõigile

Номер
Параграф
1.1. Töökava
1.2. Abiks õpetajale. E-tunni tutvustus
1.3. Sissejuhatus õppeaastasse
Для бесплатного ознакомления!
1.4. Voldemar Miller, „Raamatud omavahel”
1.5. Kordame tähestikku
1.6. Raamatute maailm
1.7. Jüri Parijõgi, „Kui isa kinkis raamatuid”
1.8. Pealkirjad (1)
1.9. Pealkirjad (2)
1.10. Kuidas juttu lugeda
1.11. Louis Sachar, „Naerurull, piripill ja udupasun”
1.12. Nimed (1)
1.13. Nimed (2)
1.14. Reeli Reinaus, „Blogi”
1.15. Kuidas raamatut valida
1.16. Grigori Oster, „Karvased sõrmed”
1.17. Nimetused
1.18. Teeme tutvust kirjanikuga
1.19. Mikä Keränen, „Varastatud oranž jalgratas”
1.20. Loeme luuletusi
1.21. Peatüki kokkuvõte
1.22. Kontrolltöö

2. II. Tarbetekstide kosmoses

Номер
Параграф
2.1. Teabetekstide kosmoses. „Härra LugemisHull”
2.2. Teabekirjanduse liigid
2.3. Lucy ja Stephen Hawking, „Georg ja universumi salavõti”
2.4. Poolitamine
2.5. Markus Saksatamm, „Külaline saabub”
2.6. Sõnaraamatute kasutamine
2.7. Kuidas teabeteksti lugeda
2.8. Lühendid
2.9. Helju Rammo, „Oma arvamus”
2.10. Fakt ja arvamus
2.11. Ilmar Tomusk, „Johannese oratoorium”
2.12. Arvamuse avaldamine
2.13. Luuletusi muusikast ja kosmosest
2.14. Peatüki kokkuvõte
2.15. Kontrolltöö

3. III. Lähme raamatukokku

Номер
Параграф
3.1. Roald Dahl, „Matilda. Raamatuneelaja”
3.2. Raamatukogud
3.3. Juhan Saar, „Kaks hobust”
3.4. Õige keel ja ilus keel
3.5. Helilised ja helitud häälikud, rõhuliide -gi ja -ki
3.6. A. A. Milne, „Karupoeg Puhh” (1)
3.7. A. A. Milne, „Karupoeg Puhh” (2)
3.8. Helitu hääliku naabrid (1)
3.9. Helitu hääliku naabrid (2)
3.10. Kuidas raamatukogu kasutada
3.11. Lemony Snicket, „Ahastav algus”
3.12. Kaashäälikuühend (1)
3.13. Kaashäälikuühend (2)
3.14. Siiri Laidla, „Nõiatembud raamatukogus” (1)
3.15. Siiri Laidla, „Nõiatembud raamatukogus” (2)
3.16. i ja j õigekiri
3.17. Loeme luuletusi
3.18. Kordamine
3.19. Õppekäik raamatukokku
3.20. Kontrolltöö

4. IV. Infot otsimas

Номер
Параграф
4.1. Infot otsimas
4.2. Kalju Saaber, „Eesli silmanägemine”
4.3. Nimisõnad
4.4. Nimisõnade kokku- ja lahkukirjutamine
4.5. Astrid Reinla, „Tagasi kodus”
4.6. Raamat infoallikana – sisukord ja aineregister
4.7. Omadussõnad (1)
4.8. Omadussõnad (2)
4.9. Wimberg, „Arvutihullud” (1)
4.10. Wimberg, „Arvutihullud” (2)
4.11. Internet infoallikana
4.12. Arvsõna
4.13. Piret Raud, „Lemmikloomapäev”
4.14. Kordamine
4.15. Kontrolltöö
4.16. Peatüki kokkuvõte
4.17. Sven Nordqvist, „Pettsoni jõulud“
4.18. Referaatide esitlemine
4.19. Jõulumeeleolus
4.20. Josef Čapek, „Kui näärid ei tahtnud tulla”

5. V. Millest lugu koosneb

Номер
Параграф
5.1. Millest lugu koosneb?
5.2. Tegelased
5.3. Astrid Lindgren, „Rasmus, Pontus ja Lontu” (1)
5.4. Astrid Lindgren, „Rasmus, Pontus ja Lontu” (2)
5.5. Loo tegevus ehk sündmustik
5.6. Jaak Kõdar, „Hunt ja rebane suusatamas” (1)
5.7. Jaak Kõdar, „Hunt ja rebane suusatamas” (2)
5.8. Tegusõna pöörded
5.9. Tegusõna pöörded (2)
5.10. Hille Karm, „Kuidas minu kuldnokk ära lendas”
5.11. Tegevusaeg
5.12. Gianni Rodari, „Õppekaramell”
5.13. Olevik ja minevik (1)
5.14. Olevik ja minevik (2)
5.15. Elar Kuus, „Masina jalad”
5.16. Tegevuskoht
5.17. C. S. Lewis, „Lucy kiikab kapiuksest sisse” (1)
5.18. C. S. Lewis, „Lucy kiikab kapiuksest sisse” (2)
5.19. Eitus ja jaatus
5.20. Eleanor Farjeon, „Daami tuba”
5.21. Lugude kuulamine ja hindamine
5.22. Toredaid luuletusi
5.23. Kokkuvõte ja kordamine
5.24. Kontrolltöö

6. VI. Kuidas lugu jutustada ja kirjutada

Номер
Параграф
6.1. Kuidas lugu jutustada ja kirjutada
6.2. Voldemar Miller, „Delfiin”
6.3. Võtame loo lühidalt kokku
6.4. Teema
6.5. Jutu ülesehitus (1)
6.6. Jutu ülesehitus (2)
6.7. Contra, „Presidendi suur saladus” (1)
6.8. Contra, „Presidendi suur saladus” (2)
6.9. Andrus Kivirähk, „President kinnas”
6.10. Isamaalisi luuletusi
6.11. Vabariigi aastapäev. Etüüdi lavastamine
6.12. Mis on lause?
6.13. Kuidas lugu ümber jutustada (1)
6.14. Kuidas lugu ümber jutustada? (2)
6.15. Kerttu Soans, „Arvutitool ja lumi”
6.16. Lausete liigid (1)
6.17. Lausete liigid (2)
6.18. P. L. Travers, „Naerugaas” (1)
6.19. P. L. Travers, „Naerugaas” (2)
6.20. Kordamine
6.21. Peatüki kokkuvõte
6.22. Kontrolltöö

7. VII. Kirjeldame

Номер
Параграф
7.1. Mis on kirjeldamine?
7.2. Aapeli, „Kummitavad palitud” (1)
7.3. Aapeli, „Kummitavad palitud” (2)
7.4. Liht- ja liitlause (1)
7.5. Liht- ja liitlause (2)
7.6. Kristiina Kass, „Samuel Seebimulli perekond” (1)
7.7. Kristiina Kass, „Samuel Seebimulli perekond” (2)
7.8. Õpime raamatutegelast paremini tundma
7.9. Eno Raud, „Sõjakirves on välja kaevatud” (1)
7.10. Eno Raud, „Sõjakirves on välja kaevatud” (2)
7.11. Koondlause
7.12. Toon Tellegen, „Minu isa” (1)
7.13. Toon Tellegen, „Minu isa” (2)
7.14. Liitlause kirjavahemärgid
7.15. Kuidas hästi kirjeldada?
7.16. Kuidas hästi kirjeldada. Kokkuvõte
7.17. Toredaid luuletusi
7.18. Kordamine
7.19. Kontrolltöö

8. VIII. Loeme muinasjutte

Номер
Параграф
8.1. Loeme muinasjutte. „Hiir ja varblane”
8.2. August Jakobson, „Hiir ja varblane”
8.3. Otsekõne ja saatelause
8.4. Muinasjutt – rahva unistused ja uskumused
8.5. „Lonkav rebane”
8.6. Eri maade muinasjutte
8.7. Otsekõne kirjavahemärgid
8.8. Fr. R. Kreutzwald, „Vaeslapse käsikivi” (1)
8.9. Fr. R. Kreutzwald, „Vaeslapse käsikivi” (2)
8.10. Kunstmuinasjutud
8.11. Václav Čtvrtek, „Kuidas Rumcajs endale uue püstoli sai” (1)
8.12. Václav Čtvrtek, „Kuidas Rumcajs endale uue püstoli sai” (2)
8.13. Vanasõna
8.14. Markus Saksatamm, „Tädi Kersti ja nõiutud prints”
8.15. Otsekõne kasutamine tekstis
8.16. Kõnekäänd
8.17. Muinasjutulisi luuletusi (1)
8.18. Muinasjutulisi luuletusi (2)
8.19. Kordamine
8.20. Kontrolltöö
8.21. Peatüki kokkuvõte

9. IX. Sõna ja pilt

Номер
Параграф
9.1. Olivier Melano, „Kuninga kaardimeister”
9.2. Pilt kõneleb (1)
9.3. Pilt kõneleb (2)
9.4. Sünonüümid
9.5. Joonas Sildre, „Maailma naba”
9.6. Mitmetähenduslikud sõnad
9.7. Venda Sõelsepp, „Kui Kurgil jäi kurk haigeks”
9.8. Antonüümid
9.9. Oscar Brenifier, Clement Devaux, „Sõnad”
9.10. Toredaid luuletusi
9.11. Kordamine ja kokkuvõttev töö
9.12. Kontrolltöö
9.13. Peatüki kokkuvõte
9.14. Õppeaasta lõpetamine
Пожалуйста, подождите