

OTEPÄÄ
EESTIS ON PALJU TOREDAID KOHTI. TALVEL KÄIME PEREGA OTEPÄÄL. MINA UISUTAN, MARGUS JA EMA SUUSATAVAD NING ISA JA MEELIS KELGUTAVAD. ME OLEME TERVE PÄEVA ÕUES JA PÄRAST LÄHEME KOHVIKUSSE. MINA SÖÖN SUPPI JA JOON KAKAOD. ÕHTUL SÕIDAME TAGASI KOJU. AUTOS MA KÜSIN: „ISA, MILLAL ME KOJU JÕUAME?” ISA ÜTLEB: „VARSTI.”
UUED SÕNAD
kelk
koht
suusad
suusatama
uisud
uisutama
varsti
1. KES MIDA TEEB? RÄÄGI!

TEGUSÕNAD

UISUTAMA
ma uisutan
sa uisutad
ta uisutab
me uisutame
te uisutate
nad uisutavad
ei uisuta
2. RÄÄGI!
- Kas sulle meeldib uisutada?
• Jah, mulle meeldib … / Ei, mulle ei meeldi … - Kas sulle meeldib suusatada?
• Jah, mulle meeldib … / Ei, mulle ei meeldi … - Kas sul on kelk?
• Jah, mul on … / Ei, mul ei ole kelku. - Mis värvi on sinu kelk?
• Minu kelk on … - Kas sulle meeldib kelgutada?
• Jah, mulle meeldib … / Ei, mulle ei meeldi …
MÄNGIME!
SÕNAMÄNG
Õpetaja kirjutab tahvlile O_ _ _ _ Ä. Lapsed pakuvad tähti, mis võiksid sellesse sõnasse sobida (antud juhul on sõna OTEPÄÄ). See, kes esimesena sõna ära arvab, võib uue sõna välja mõelda (kes oskab, võib selle ka õpetaja abiga tahvlile kirjutada). Sõnad võiksid olla seotud 5. peatüki teemadega.
3. E-ÜLESANNE
KUULA NING LOHISTA JUURDE ÕIGE LAUSE JA PILT.
- MINA UISUTAN.
- MINA KELGUTAN.
- MINA SUUSATAN.