
-
У навчальному комплекті параграфів: 37 та завдань: 1, з яких у підручнику: 1 і в збірнику завдань: 0.
-
Тип навчального комплекту
Книга для вчителя -
Автори
Maire Aher, Terje Varul, Katrin Puik, Kärt Normann, Inga Kirs -
Предмет
Естонська мова -
Клас
4 клас -
Мова видання
Естонська мова -
Видавець
Avita -
Навчальна програма
Державна навчальна програма 2023 -
Входить у пакет
—
Avita eesti keele 4. klassi õppekomplekti (2024) juurde kuuluv e-tund. Animeeritud skeemid, tabelid jm illustratiivne materjal äratab huvi käsitletavate teemade vastu, aitab keelenähtusi paremini mõista ning hõlbustab õpetaja tööd. Õpetajale on abiks harjutuste ja kontrolltööde vastused.
4. klassi eesti keele e-tund sisaldab:
*175 ainetunni materjali;
*tunnikäigu kirjeldusi, metoodilisi soovitusi;
*animeeritud tabeleid ja skeeme, videoid jm illustratiivset materjali, mis aitab käsitletava teha paremini mõistetavaks;
*õpiku teemadega seotud filmiklippe, mille eesmärk on näidata, miks mõnikord kirjeldamine, kokkuvõtte tegemine vm tegevus ebaõnnestub, kuidas otsida infot või leida endale sobiv raamat;
*harjutuste vastuseid, mida saab kasutada nii enesekontrolliks kui ka tunnis ülesande lahendamisel;
*tööjuhendeid; õpetajale mõeldud taustainfot käsitletava teema kohta;
*rohkesti lisamaterjali: grammatikaharjutusi, kuulamis- ja lugemistekste, videoid, mille juurde kuuluvad ka töölehed;
*etteütlusi, ümberjutustuste tekste, kirjandite teemasid;
*kontrolltööde vastuseid;
*töökava, mida saab alla laadida ja kohandada.
1. Raamatuid on kõigile
Закладка |
Параграф |
---|---|
1.1. | Töökava |
1.2. | Abiks õpetajale. E-tunni tutvustus |
1.3. |
Sissejuhatus õppeaastasse
Для безкоштовного ознайомлення! |
1.4. | Jüri Parijõgi, „Kui isa kinkis raamatuid“ |
1.5. | Kordame tähestikku |
1.6. | Raamatute maailm |
1.7. | Pealkirjad (1) |
1.8. | Pealkirjad (2) |
1.9. | Kuidas juttu lugeda? |
1.10. | Sanne Rooseboom, „Lahenduste ministeerium“ |
1.11. | Nimed (1) |
1.12. | Nimed (2) |
1.13. | Reeli Reinaus, „Täiesti tavaline perekond“ |
1.14. | Kuidas raamatut valida? |
1.15. | Grigori Oster, „Karvased sõrmed“ |
1.16. | Nimetused |
1.17. | Teeme tutvust kirjanikuga |
1.18. | Mikä Keränen, „Varastatud oranž jalgratas“ |
1.19. | Loeme luuletusi. Leelo Tungal |
1.20. | Teema kokkuvõte |
1.21. | Kontrolltöö ja lugemismuljed |
1.22. | Luuletuste esitamine |
2. Tarbetekstide kosmoses
Закладка |
Параграф |
---|---|
2.1. | Teabetekstide kosmoses. „Härra LugemisHull“ |
2.2. | Teabekirjanduse liigid |
2.3. | Lucy ja Stephen Hawking, „Georg ja universumi salavõti“ |
2.4. | Poolitamine |
2.5. | Sõnastiku kasutamine |
2.6. | „Kivi kustutab janu“. Kuidas teabeteksti lugeda? |
2.7. | Kuidas teabeteksti lugeda? |
2.8. | Lühendid |
2.9. | Anti Saar, „Kuidas ironiseerida“ ja „Kuidas rääkida lastega“ |
2.10. | Fakt ja arvamus |
2.11. | Ilmar Tomusk, „Johannese oratoorium“ |
2.12. | Arvamuse avaldamine. Mõttevahetus |
2.13. | Luuletusi muusikast ja kosmosest |
2.14. | Teema kokkuvõte |
2.15. | Kontrolltöö |