Tunni ülesehitus
- Sissejuhatus, 15 min
- Liitmine ja lahutamine 20 piires, asukoht, 15 min
- Tund, minut, kilogramm, 10 min
- Kujundid, 5 min
Ettevalmistus
Kellaaja kordamiseks võiks olla õpetajal ja õpilastel mudelkell.
Eelteadmised
Õpilane
- liidab ja lahutab peast 20 piires;
- tunneb mõisteid „vasak”, „parem”, „ees” ja „taga”;
- tunneb kella;
- teab, mis ühikutes mõõdetakse esemete kaalu;
- tunneb ära kolmnurga, ristküliku, ruudu, ringi, kera, risttahuka, kuubi ja püramiidi.
Tunni eesmärgid
Õpilane tuletab meelde eelmisel õppeaastal õpitut.
Seotud materjal
- ptk 1.1 „Kordamine“
- lk 4–5
Märksõnad ja meetodid
- Liitmine, lahutamine, parem, vasak, ees, taga, kellaaeg, tund, minut, kilogramm, võrdlemine, geomeetrilised kujundid
- Vestlus, arutelu, mäng „Mina ka“, robotimäng, iseseisev töö, animatsioonid
Lõiming
- Matemaatika 1. kl (All, ülal. All, peal. Ees, taga; vasak ja parem; ristkülik ja risttahukas; ruut ja kuup; ring ja kera; kolmnurk ja püramiid; 20 piires liitmine; 20 piires lahutamine; kuidas mõõta kaalu; kell)
- Matemaatika 3. kl (ristkülik ja ruut; ring; kolmnurk; ruumilised kujundid; massiühikud; ajaühikud)
Läbivad teemad
- Elukestev õpe ja karjääri planeerimine (koostööoskuse arendamine)
- Teabekeskkond (kellaaeg)
- Keskkond ja jätkusuutlik areng (geomeetrilised kujundid meie ümber)
- Tervis ja ohutus (liikumine ainetunnis)