Peatükk 5.6 (Bioloogia 9. kl)

Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Ligipääs piiratud

Ligipääs õppesisule on piiratud. Sa ei ole Opiqusse sisse logitud.

Selle õpiku kasutamiseks on vaja kehtivat paketi „Erakasutaja”, „Erakasutaja kasutuslitsents õpikeskkonnas Opiq”, „Õpetaja 2022/23”, „Õpetaja 2023/24”, „Õpetaja 2023/24 – isiklik”, „Õpilane 2022/23”, „Õpilane 2023/24”, „Õpilane 2023/24 – isiklik” või „Õpilane 2023/24 - SOODUSHIND!” litsentsi. Paketiga tutvumiseks ja litsentsi tellimiseks kliki paketi linki.

Kui sul on kehtiv litsents, logi peatüki nägemiseks sisse.

Peatüki alateemad:

  1. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Kirjuta viidatud silma osad. Vasta küsimusele.
  3. 2. Lohista kõrvaosade nimetused õigesse kohta. Vasta küsimusele.
  4. 3. Vali silma osa, mis seda ülesannet täidab.
  5. 4. Lohista lühi- ja kaugelenägeva silma juurde õige nimetus ja tunnused.
  6. 5. Vasta küsimustele.
  7. 6. Kirjuta lünka, milline kõrva osa seda ülesannet täidab.
  8. 7. Millise teekonna läbivad helilained väliskeskkonnast sisekõrva liikudes? Alusta kõrvalestast.
  9. 8. Meil on kaks silma ja kaks kõrva. Mis kasu sest on?
  10. 9. Kuidas tekib aisting? Vali õige variant.
  11. 10. Vasta küsimustele.
  12. 11. Kirjuta, kuidas hoida silmi ja kõrvu, et kauem hästi näha ja kuulda.
Palun oota