Peatükk 6.6 (Bioloogia 9. kl)

Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Ligipääs piiratud

Ligipääs õppesisule on piiratud. Sa ei ole Opiqusse sisse logitud.

Selle õpiku kasutamiseks on vaja kehtivat paketi „Erakasutaja”, „Erakasutaja kasutuslitsents õpikeskkonnas Opiq”, „Õpetaja 2022/23”, „Õpetaja 2023/24”, „Õpetaja 2023/24 – isiklik”, „Õpilane 2022/23”, „Õpilane 2023/24”, „Õpilane 2023/24 – isiklik” või „Õpilane 2023/24 - SOODUSHIND!” litsentsi. Paketiga tutvumiseks ja litsentsi tellimiseks kliki paketi linki.

Kui sul on kehtiv litsents, logi peatüki nägemiseks sisse.

Peatüki alateemad:

  1. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Kirjuta mehe suguelundite nimetused (kõik ainsuses).
  3. 2. Kirjuta naise suguelundite nimetused (kõik ainsuses).
  4. 3. Naise ja mehe suguelundite ülesanded. Tee õige valik.
  5. 4. Märgi, kas tunnus iseloomustab sperme, munarakke või mõlemaid. Vasta küsimustele.
  6. 5. Kirjuta viidatud osade nimetused.
  7. 6. Platsenta vahendusel toimub pidev ainete vahetus ema ja loote vahel. Mis liigub emalt lootele ja mis lootelt emale, millised ained liiguvad mõlemas suunas?
  8. 7. Märgi, kas väide on õige või vale. Paranda valed väited.
  9. 8. Kõik inimesed ei saa lapsi. Kirjuta näiteid, miks võivad mehed viljatud olla ja miks naised.
  10. 9. Mis võib põhjustada lapse (loote, idulase) väärarenguid enne sündi? 
  11. 10. Rasestumise vältimiseks on mitu meetodit, millest kõik pole ühtviisi tõhusad. Kirjuta iga meetodi juurde, kas see on usaldusväärne (hoiab ära rasestumise) ja kuidas see toimib.
Palun oota