Peatükk 2.6 (Bioloogia 9. kl)

Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Ligipääs piiratud

Ligipääs õppesisule on piiratud. Sa ei ole Opiqusse sisse logitud.

Selle õpiku kasutamiseks on vaja kehtivat paketi „Erakasutaja”, „Erakasutaja kasutuslitsents õpikeskkonnas Opiq”, „Õpetaja 2022/23”, „Õpetaja 2023/24”, „Õpetaja 2023/24 – isiklik”, „Õpilane 2022/23”, „Õpilane 2023/24”, „Õpilane 2023/24 – isiklik” või „Õpilane 2023/24 - SOODUSHIND!” litsentsi. Paketiga tutvumiseks ja litsentsi tellimiseks kliki paketi linki.

Kui sul on kehtiv litsents, logi peatüki nägemiseks sisse.

Peatüki alateemad:

  1. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Kirjuta südameosade nimetused. Vasta, millistes südameosades voolab hapnikurikas veri.
  3. 2. Mis iseloomustab kala, mis kahepaikse ja mis imetaja südant? Lohista numbrid õigesse kohta. Kirjuta nende loomade nimetused õigete südamete alla.
  4. 3. Vere liikumine kopsudes ja südames. Märgi õiged vastused.
  5. 4. Mis juhtub verega, kui see on südamest kehasse jõudnud? Märgi õiged vastused
  6. 5. Järjesta elundid, mida läbib näiteks ühte kehaveeni jõudnud punane vererakk oma teekonnal aorti. Kuhu liigub vererakk aordist?
  7. 6. Suur ja väike vereringe. Lohista tunnused õige vereringe juurde.
  8. 7. Kirjuta vereraku alla punktiirile õige nimetus. 
  9. 8.Vererakkude tunnused
  10. 9. Kirjuta veresoonte juurde õige nimetus. Vali, millist veresoont tunnus iseloomustab. 
  11. 10. Südame töö kehalise koormuse korral. Täida lüngad.
  12. 11. Vasta küsimustele veresoonte lubjastumise kohta.
  13. 12. Märgi ruudukestesse, mis moodustavad immuunsüsteemi e organismi kaitsesüsteemi.
  14. 13. Märgi, mis iseloomustab õgirakke, mis lümfotsüüte ja vasta küsimusele
Palun oota