
Авторы
Urmas Kokassaar, Külli RelveАвторы сборника заданий
Külli Relve, Helle Järvalt, Edith Maasik, Aiki JõgevaИздатель

-
В учебном комплекте параграфов: 33 и заданий: 374, из которых в учебнике: 190 и в сборнике заданий: 184.
-
Авторы
Urmas Kokassaar, Külli Relve -
Авторы сборника заданий
Külli Relve, Helle Järvalt, Edith Maasik, Aiki Jõgeva -
Предмет
Биология -
Класс
9 класс -
Язык издания
Эстонский язык -
Издатель
Avita -
Учебная программа
Государственная учебная программа 2023 -
Входит в пакет
E-õpik ühendab endas Avita kahes osas ilmunud õpiku ja töövihiku. E-õpik on jagatud teemaplokkideks, mis omakorda koosnevad peatükkidest. Täiendatud ja parandatud materjal on esitatud eakohaselt ja huviäratavalt. Iga peatükk algab suunavate küsimuste ja oluliste mõistetega. Aine lihtsamaks omandamiseks on e-õpikus senisest rohkem fotosid ja illustratsioone, videoid ning viiteid teemaga seostuvatele veebilehekülgedele. Põhitekstist eristuvad huvitavate faktidega lisatekstid. Käsitletavate teemade paremaks omandamiseks on õpikus loodusteadusliku meetodi rakendamist ja IKT kasutamist nõudvaid ülesandeid ning praktilisi töid.
9. klassi jooksul keskendutakse inimesele kui elusorganismile. Käsitletakse kõiki elundkondi ning inimorganismi arengut ja toimimist. Tutvutakse ka mikroorganismidega ning pärilikkuse põhialustega.
E-õpikus on õppeteksti kõrval peale illustreeriva materjali veel küsimused ja ülesanded, mis aitavad õpilasel loetut kinnistada ja tekstist arusaamist kontrollida.
Iga peatüki juurde kuulub ülesannete kogu, millest õpetaja saab määrata nii individuaalselt kui ka kogu klassile ülesandeid koduseks tööks, tunnitööks või ka hindeliseks lahendamiseks. Ülesanded arendavad nii loovust kui ka kriitilist mõtlemist. Kõikide ülesannete vastuseid saab õpetaja kontrollida ja hinnata. Faktipõhiste ülesannete puhul on õpetajale ette antud õiged vastused.
E-õpikut saavad oma materjaliga täiendada nii õpetajad kui ka õpilased. Õpetaja saab enda lisatu teha kättesaadavaks ka õpilastele.
Väljaandja kinnitab: õpik vastab põhikooli riiklikule õppekavale ja haridus- ja teadusministri poolt õppekirjandusele kehtestatud nõuetele.
1. Mikroorganismid
Номер |
Параграф |
---|---|
1.1. | Õpieesmärgid |
1.2. |
Viirused
Для бесплатного ознакомления! |
1.3. | Bakterid |
1.4. | Bakterite osa looduses ja inimese elus |
1.5. | Algloomad |
1.6. | Mõtle ja tegutse |
1.7. | Kordamisülesanded. Kontrolltöö nr 1 |
2. Keha üldehitus ja toes
Номер |
Параграф |
---|---|
2.1. | Õpieesmärgid |
2.2. | Inimese keha üldehitus |
2.3. | Nahk katab ja kaitseb |
2.4. | Milline on luude koostis ja ehitus? |
2.5. | Luud ja nende ühendused |
2.6. | Lihased tagavad keha liikumise |
2.7. | Mõtle ja tegutse |
2.8. | Kordamisülesanded. Kontrolltöö nr 2 |
3. Vereringe
Номер |
Параграф |
---|---|
3.1. | Õpieesmärgid |
3.2. | Süda paneb vere liikuma |
3.3. | Vereringe ja veresooned |
3.4. | Veri on vedel kude |
3.5. | Immuunsüsteem kaitseb organismi |
3.6. | Mõtle ja tegutse |
3.7. | Kordamisülesanded. Kontrolltöö nr 3 |
4. Seedimine ja eritamine
Номер |
Параграф |
---|---|
4.1. | Õpieesmärgid |
4.2. | Toit ja toitained |
4.3. | Tervislik toitumine |
4.4. | Seedeelundkonna ehitus ja talitlus |
4.5. | Erituselundid ja jääkainete eemaldamine |
4.6. | Mõtle ja tegutse |
4.7. | Kordamisülesanded. Kontrolltöö nr 4 |
5. Lisad
Номер |
Параграф |
---|---|
5.1. | Lisa. Inimese elundkonnad |
5.2. | Mõisted |
5.3. | Sõnaseletused |
5.4. | Impressum |