Oppimateriaali (Loodusõp 6. kl e-tund)

Loodusõpetus 6. klassile, e-tund

Teoksen tyyppi
Opettajan kirja
Tekijät
Helen Hiiemaa, Liisi Kasuk, Brit Peensoo (Õpiku ja töövihiku autorid Kersti Jankovski, Rein Kuresoo, Tiia Kuresoo)
Kustantamo
Avita
Kuuluu paketteihin
  • Oppimateriaali sisältää 107 lukua ja 0 tehtävää, joista 0 sijaitsee kirjan luvuissa ja 0 opettajan tehtäväkokoelmassa.
  • Teoksen tyyppi
    Opettajan kirja
  • Tekijät
    Helen Hiiemaa, Liisi Kasuk, Brit Peensoo (Õpiku ja töövihiku autorid Kersti Jankovski, Rein Kuresoo, Tiia Kuresoo)
  • Aine
    Luonnontiede
  • Luokka
    6. luokka
  • Teoksen kieli
    Viro
  • Kustantamo
    Avita
  • Opetussuunnitelma
    Valtakunnallinen opetussuunnitelma 2011
  • Kuuluu paketteihin

1. Ettevalmistuseks õpetajale

Kirjanmerkki
Luku
1.1. Töökava

2. Pinnamood ja pinnavormid

Kirjanmerkki
Luku
2.1. Maakoor koosneb kivimitest
Tutustu ilmaiseksi!
2.2. Pinnamood ja pinnavormid kaardil
2.3. Praktilised tööd. Kivimid ja künka mudel
2.4. Eesti suuremad pinnavormid
2.5. Õppekäik. Kodukandi pinnamoega tutvumine
2.6. Mandrijää kujundas pinnamoe
2.7. Pinnamood ja inimene
2.8. Kordamine
2.9. Kontrolltöö nr 1

3. Muld

Kirjanmerkki
Luku
3.1. Mulla teke ja areng
3.2. Õuetund. Mullakaeve
3.3. Mulla koostis
3.4. Praktilised tööd. Mulla koostis ja kihid
3.5. Muld elukeskkonnana
3.6. Mulla­organismid
3.7. Mullaelustik talvel
3.8. Vee liikumine mullas
3.9. Katsed
3.10. Mikroskoobi­tund
3.11. Kordamine
3.12. Kontrolltöö nr 2

4. Aed ja põld

Kirjanmerkki
Luku
4.1. Aed ja põld elukeskkonnana
4.2. Õppekäik. Aed või põld
4.3. Kuidas sündisid põllud?
4.4. Põllud ja mullaviljakus
4.5. Põllutaimed
4.6. Põlluloomad
4.7. Viljapuu- ja köögiviljaaed
4.8. Ettekanded
4.9. Iluaed
4.10. Aialoomad
4.11. Umbrohud ja kahjurid
4.12. Kordamine. Aed ja põld
4.13. Kontrolltöö nr 3

5. Asula

Kirjanmerkki
Luku
5.1. Asula kujutamine kaardil
5.2. Asustuse kujunemine
5.3. Linna areng
5.4. Elutingimused linnas
5.5. Rühmatöö. Tulevikulinna plaan
5.6. Taimed ja samblikud linnas
5.7. Õppekäik. Õhu puhtuse uurimine
5.8. Linnaloomad
5.9. Park on linna kõige elusam osa
5.10. Põgenemistuba. Asula
5.11. Kontrolltöö nr 4

6. Mets

Kirjanmerkki
Luku
6.1. Elutingimused metsas
6.2. Eesti metsad
6.3. Metsarinded
6.4. Metsatüübid. Nõmme-, palu-, laane- ja salumets (1)
6.5. Metsatüübid. Nõmme-, palu-, laane- ja salumets (2)
6.6. Õuetund
6.7. Kordamine
6.8. Kontrolltöö nr 5
6.9. Selgrootud ja linnud metsas
6.10. Praktilised tööd
6.11. Imetajad metsas
6.12. Õppekäik. Loomade tegutsemisjäljed metsas
6.13. Ettekanded Eesti imetajatest
6.14. Metsade tähtsus ja kasutamine. Metsatööstus
6.15. Metsade tähtsus ja kasutamine. Looduskaitse
6.16. Kordamine
6.17. Kontrolltöö nr 6

7. Soo

Kirjanmerkki
Luku
7.1. Elutingimused soos
7.2. Kuidas soo tekib?
7.3. Soo areng. Madalsoo, siirdesoo, raba
7.4. Praktiline töö. Turbasambla veeimavus
7.5. Rabataimed
7.6. Plakati koostamine. Rabataimed
7.7. Raba loomastik
7.8. Plakati koostamine. Raba loomad
7.9. Soode tähtsus ja kasutamine
7.10. Soode kaitsmine ja taastamine
7.11. Sood ja sookaitsealad Eestis
7.12. Õppekäik. Raba
7.13. Kordamine
7.14. Kontrolltöö nr 7

8. Eesti loodusvarad

Kirjanmerkki
Luku
8.1. Taastuvad ja taastumatud loodusvarad
8.2. Loodusvarad energiaallikana
8.3. Infootsing. Eesti energiaallikad
8.4. Eesti loodusvarad, nende kasutamine ja kaitse
8.5. Eesti maavarad
8.6. Rühmatööde arutelu ja esitlused
8.7. Õppekäik
8.8. Elektritarbimise uurimuse kokkuvõte
8.9. Kordamine
8.10. Kontrolltöö nr 8
8.11. Õppekäik

9. Loodus- ja keskkonnakaitse Eestis

Kirjanmerkki
Luku
9.1. Inimese mõju keskkonnale. Elurikkuse vähenemine
9.2. Inimese mõju keskkonnale. Tarbimine
9.3. Kliimamuutused
9.4. Rollimäng kliimamuutuste kohta
9.5. Loodus- ja keskkonna­kaitse Eestis
9.6. Õppekäik
9.7. Eesti rahvuspargid
9.8. Niit kui Eesti kõige liigirikkam kooslus
9.9. Pärand­kooslused ja nende kaitse
9.10. Rühmatöö. Igaühe looduskaitse
9.11. Õppekäik kaitsealale
9.12. Ettekanded. Kaitsealune liik või kaitseala
9.13. Kordamine
9.14. Kontrolltöö nr 9

10. Kordamine

Kirjanmerkki
Luku
10.1. Õppekäik parki või haljasalale
10.2. Põgenemistuba. Õpetaja on tehisintellekt
10.3. Maastikumäng
10.4. Õuetund

11. Lisad

Kirjanmerkki
Luku
11.1. Impressum
Odota