Учебный комплект (Loodusõp 6. kl e-tund)

Loodusõpetus 6. klassile, e-tund

Тип учебного комплекта
Книга для учителя
Авторы
Helen Hiiemaa, Liisi Kasuk, Brit Peensoo (Õpiku ja töövihiku autorid Kersti Jankovski, Rein Kuresoo, Tiia Kuresoo)
Издатель
Avita
Входит в пакет
  • В учебном комплекте параграфов: 107 и заданий: 0, из которых в учебнике: 0 и в сборнике заданий: 0.
  • Тип учебного комплекта
    Книга для учителя
  • Авторы
    Helen Hiiemaa, Liisi Kasuk, Brit Peensoo (Õpiku ja töövihiku autorid Kersti Jankovski, Rein Kuresoo, Tiia Kuresoo)
  • Предмет
    Природоведение
  • Класс
    6 класс
  • Язык издания
    Эстонский язык
  • Издатель
    Avita
  • Учебная программа
    Государственная учебная программа 2011
  • Входит в пакет

1. Ettevalmistuseks õpetajale

Номер
Параграф
1.1. Töökava

2. Pinnamood ja pinnavormid

Номер
Параграф
2.1. Maakoor koosneb kivimitest
Для бесплатного ознакомления!
2.2. Pinnamood ja pinnavormid kaardil
2.3. Praktilised tööd. Kivimid ja künka mudel
2.4. Eesti suuremad pinnavormid
2.5. Õppekäik. Kodukandi pinnamoega tutvumine
2.6. Mandrijää kujundas pinnamoe
2.7. Pinnamood ja inimene
2.8. Kordamine
2.9. Kontrolltöö nr 1

3. Muld

Номер
Параграф
3.1. Mulla teke ja areng
3.2. Õuetund. Mullakaeve
3.3. Mulla koostis
3.4. Praktilised tööd. Mulla koostis ja kihid
3.5. Muld elukeskkonnana
3.6. Mulla­organismid
3.7. Mullaelustik talvel
3.8. Vee liikumine mullas
3.9. Katsed
3.10. Mikroskoobi­tund
3.11. Kordamine
3.12. Kontrolltöö nr 2

4. Aed ja põld

Номер
Параграф
4.1. Aed ja põld elukeskkonnana
4.2. Õppekäik. Aed või põld
4.3. Kuidas sündisid põllud?
4.4. Põllud ja mullaviljakus
4.5. Põllutaimed
4.6. Põlluloomad
4.7. Viljapuu- ja köögiviljaaed
4.8. Ettekanded
4.9. Iluaed
4.10. Aialoomad
4.11. Umbrohud ja kahjurid
4.12. Kordamine. Aed ja põld
4.13. Kontrolltöö nr 3

5. Asula

Номер
Параграф
5.1. Asula kujutamine kaardil
5.2. Asustuse kujunemine
5.3. Linna areng
5.4. Elutingimused linnas
5.5. Rühmatöö. Tulevikulinna plaan
5.6. Taimed ja samblikud linnas
5.7. Õppekäik. Õhu puhtuse uurimine
5.8. Linnaloomad
5.9. Park on linna kõige elusam osa
5.10. Põgenemistuba. Asula
5.11. Kontrolltöö nr 4

6. Mets

Номер
Параграф
6.1. Elutingimused metsas
6.2. Eesti metsad
6.3. Metsarinded
6.4. Metsatüübid. Nõmme-, palu-, laane- ja salumets (1)
6.5. Metsatüübid. Nõmme-, palu-, laane- ja salumets (2)
6.6. Õuetund
6.7. Kordamine
6.8. Kontrolltöö nr 5
6.9. Selgrootud ja linnud metsas
6.10. Praktilised tööd
6.11. Imetajad metsas
6.12. Õppekäik. Loomade tegutsemisjäljed metsas
6.13. Ettekanded Eesti imetajatest
6.14. Metsade tähtsus ja kasutamine. Metsatööstus
6.15. Metsade tähtsus ja kasutamine. Looduskaitse
6.16. Kordamine
6.17. Kontrolltöö nr 6

7. Soo

Номер
Параграф
7.1. Elutingimused soos
7.2. Kuidas soo tekib?
7.3. Soo areng. Madalsoo, siirdesoo, raba
7.4. Praktiline töö. Turbasambla veeimavus
7.5. Rabataimed
7.6. Plakati koostamine. Rabataimed
7.7. Raba loomastik
7.8. Plakati koostamine. Raba loomad
7.9. Soode tähtsus ja kasutamine
7.10. Soode kaitsmine ja taastamine
7.11. Sood ja sookaitsealad Eestis
7.12. Õppekäik. Raba
7.13. Kordamine
7.14. Kontrolltöö nr 7

8. Eesti loodusvarad

Номер
Параграф
8.1. Taastuvad ja taastumatud loodusvarad
8.2. Loodusvarad energiaallikana
8.3. Infootsing. Eesti energiaallikad
8.4. Eesti loodusvarad, nende kasutamine ja kaitse
8.5. Eesti maavarad
8.6. Rühmatööde arutelu ja esitlused
8.7. Õppekäik
8.8. Elektritarbimise uurimuse kokkuvõte
8.9. Kordamine
8.10. Kontrolltöö nr 8
8.11. Õppekäik

9. Loodus- ja keskkonnakaitse Eestis

Номер
Параграф
9.1. Inimese mõju keskkonnale. Elurikkuse vähenemine
9.2. Inimese mõju keskkonnale. Tarbimine
9.3. Kliimamuutused
9.4. Rollimäng kliimamuutuste kohta
9.5. Loodus- ja keskkonna­kaitse Eestis
9.6. Õppekäik
9.7. Eesti rahvuspargid
9.8. Niit kui Eesti kõige liigirikkam kooslus
9.9. Pärand­kooslused ja nende kaitse
9.10. Rühmatöö. Igaühe looduskaitse
9.11. Õppekäik kaitsealale
9.12. Ettekanded. Kaitsealune liik või kaitseala
9.13. Kordamine
9.14. Kontrolltöö nr 9

10. Kordamine

Номер
Параграф
10.1. Õppekäik parki või haljasalale
10.2. Põgenemistuba. Õpetaja on tehisintellekt
10.3. Maastikumäng
10.4. Õuetund

11. Lisad

Номер
Параграф
11.1. Impressum
Пожалуйста, подождите